Foto: Jenny Sigeman

Fler lokaler

Visste du att du hittar oss på plan 5 i Mörby centrum eller att du kan hyra lokaler flera av våra lokaler för dopfest, bröllopsfest, minnesstund med mera? Läs mer här nedan.

Vagnslidret

Vagnslidret ligger precis bredvid Sätraängskyrkan och kan bokas som festlokal i samband med dop och bröllop. Se fler bilder på lokalen här nedan.

Församlingens Hus

I november 2011 invigdes Församlingens Hus. Det är ett hus byggt för att mötas i. Se bilder från lokalerna här nedan.

Djursholms församlingsgård

I folkmun kallas Djursholms församlingsgård för ”Änglagaraget”. Det är en mycket populär lokal att hyra för fest och bröllop. Se fler bilder på lokalerna här nedan.

Andrum

Bland Mörby centrums många butiker finns en lite udda fågel. Andrum är Danderyds församlings mötesplats i Mörby centrum på plan 3. Här kan du fika, umgås, handarbeta och även delta i andakter och meditation med mera. Första meditationstillfället är onsdag 1 februari.