Öppen kyrka och café på Apelvikshöjd

Kaffe med utsikt över havet, kan det vara något? Kom i så fall till Apelvikshöjds kyrka på onsdagar då vi har öppet på eftermiddagen.

En stund tillsammans med andra där vi delar en bit av våra liv, diskuterar både det ena och det andra, skrattar och förhoppningsvis trivs tillsammans. För den som vill, börjar vi med en enkel andakt i kyrkan och därefter fortsätter vår gemenskap med god fika och samtal i vår samlingssal. Vi har inga ordnade program utan det blir vad vi gör det till och det är det som är tanken. Men skratten är många och visst är det väl så att tillsammans är man mindre ensam.

Onsdagar 14:00- 16:30 i Apelvikshöjds kyrka
Ej under längre lov. Titta i kalendern för att kontrollera om det är.

Gemenskap

Ibland kan det vara gott att träffa andra, dricka en kopp kaffe eller te och samtala med andra. Kanske lyssna på ett föredrag eller lite musik. Du kanske hellre vill göra något tillsammans med andra. Här kan du utforska och dela livet med någon annan och Gud.