Tallhedskyrkan

Välkommen till Tallhedskyrkan! Tallhedskyrkan är en samarbetskyrka mellan EFS Tallhedskyrkan och Hortlax församling, och finns på Idrottsvägen 5 vid Furulund.

Vad händer?

Klicka här för att läsa det senaste programbladet.

Klicka här för att komma till Tallhedskyrkans kalender.

Vill du bli medlem?

Vill du bli medlem eller anmäla dig till en hemgrupp? Klicka här.

Valborgsfirande vid Tallhedskyrkan

Välkommen till ett härligt valborgsfirande vid Tallhedskyrkan, i samarbete med SAIK! Hamburgare, manskör, barnkör, eldar, café, med mera. Tisdag 30 april kl. 17.00.

Ungdomshelg 26-28 april

Välkommen att vara med på ungdomshelg i Tallhedskyrkan! Det blir en helg fylld med gudstjänster, sport, häng och massa KUL! Temat för helgen är: Någonting större. Helgen är ett samarbete mellan KRIK Piteå, FRIDAY Kustkyrkan och Tallhedskyrkan.

Återkommande verksamhet

Dagöppet café

Välkommen förbi Tallhedskyrkans café! Ta med en vän, någon annan föräldraledig eller bara kom själv. Det finns gott, nybakat fika, fräscha smörgåsar, och både varma och kalla drycker. Cafévärdinna och ideella finns alltid på plats och hälsar välkommen.

Barnkören Tallkottarna

Du som vill prova på att vara med i en barnkör och går i förskoleklass-årskurs 3, välkommen till Tallkottarna i Tallhedskyrkan på tisdagar 18.00-18.30!

Tallheds Gospel

Välkommen att vara med och sjunga svängig gospel i ungdomskören Tallheds Gospel! Kören riktar sig till ungdomar och unga vuxna, från åk 8, och leds av Hanna Olofsson. Start tisdag 23 jan kl. 19.00 i Tallhedskyrkan, ingen anmälan!

Liten och stor

Välkommen till en mysig och rolig stund för föräldralediga och barn, med sångsamling, pyssel och lek! Liten och stor finns i Blåsmark, Jävre och Bergsviken.

Miniorer, juniorer, scouter och TG

Nu startar vårens barn- och ungdomsgrupper igång igen på Tallhedskyrkan och ute i byarna, välkommen!

Café 14

Du som är dagledig, välkommen på Café 14 i Tallhedskyrkan, Idrottsvägen 5. Måndagar 14.00-16.00, alla är välkomna! Start måndag 22 januari.

Bön och samtal

Välkommen till en stilla stund i grupp med gemensam bön och samtal. Måndagar kl. 10.00 i Tallhedskyrkan.

Studiehjälp

Församlingens medarbetare och ideella erbjuder studiehjälp till dig som går i årskurs 3-6. Måndagar i Tallhedskyrkan, och tisdagar i Malmgården. Välkommen!

Mitt i

Är du mitt i livet och är hemma av olika anledningar? Välkommen till en stund av gemenskap, bara få vara tillsammans och trivas en stund! Onsdagar jämna veckor kl. 13.00-15.00 i Tallhedskyrkan. Riktar sig till dig som är mellan 25-65 år.

Tankar inför helgen

Gösta Degerman reflekterar kring kommande söndags tema "Att växa i tro".

En hand håller i en mobil med skärmbild om kyrkguiden som visar adressen för kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

Ge en gåva

Vill du ge en gåva till Tallhedskyrkans verksamhet? Swisha till: 123 159 75 25 eller för över pengar till EFS Tallhedskyrkans bankgiro: bg 5322-6510. Tack för din gåva!

Tallhedskyrkan finns på sociala medier

Tallhedskyrkan finns på både Facebook och Instagram, och du får gärna följa för tips om evenemang, inblick i verksamheten, och snabb information.

Följ oss där!

Månadsblad

Vill du ha månadsbladet för Tallhedskyrkan nedladdat eller utskrivet? Här finns de att hämta!