Foto: Albin Hillert/Ikon

Barn

I församlingen finns bland annat Liten och stor för daglediga föräldrar och barn, miniorer, juniorer, Här händer det och barnkörer. All verksamhet är tillgänglig för alla och kostar inget att delta i. Välkommen!

Liten och stor

Välkommen till en mysig och rolig stund för föräldralediga och barn, med sångsamling, pyssel och lek! Liten och stor finns i Blåsmark, Jävre och Bergsviken.

Miniorer, juniorer, scouter och TG

Nu startar vårens barn- och ungdomsgrupper igång igen på Tallhedskyrkan och ute i byarna, välkommen!

Messy Church i vår

Välkommen till Messy Church i Tallhedskyrkan, torsdag 11 april kl. 17.00-19.00. Mat, kreativ aktivitet och samling. Ingen anmälan, välkommen!

Studiehjälp

Församlingens medarbetare och ideella erbjuder studiehjälp till dig som går i årskurs 3-6. Måndagar i Tallhedskyrkan, och tisdagar i Malmgården. Välkommen!

Barnkören Tallkottarna

Du som vill prova på att vara med i en barnkör och går i förskoleklass-årskurs 3, välkommen till Tallkottarna i Tallhedskyrkan!

Hortlax orgelskola

I Hortlax församling finns möjlighet till orgelundervisning för dig som går i årskurs 3.