Täby församlings gravregister finns på Svenska gravar

Svenska gravar är en söktjänst på nätet för att hitta gravsatta runt om i landet. Samtliga gravsatta på Täbys begravningsplatser som kyrkogårdsförvaltningen har kännedom om finns sökbara via tjänsten.

Det är enkelt att söka i församlingens gravregister på webbsidan Svenska gravar www.svenskagravar.se.

Svenska gravar är en söktjänst på nätet för sökning av gravsatta runt om i landet. Samtliga gravsatta på Täbys begravningsplatser som kyrkogårdsförvaltningen har kännedom om finns sökbara via tjänsten. För de gravar som är upplåtna (aktiva) finns även möjlighet att se en karta över platsen där graven finns.

Söktjänsten Svenska gravar är ett sätt att  underlätta för besökare till begravningsplatsen och för dem som söker information om var en anhörig är gravsatt.

Det är även möjligt att beställa gravskötsel och/eller plantering via Svenska gravar.