Blommande påskliljor i vårgräs.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Sandhult-Bredareds församling

Välkommen till Svenska Kyrkan i Sandhult-Bredared

I vår kalender uppe till höger hittar ni allt vad som händer i församlingen dag för dag. Klicka på kalendern och välj Sandhult-Bredareds församling så listas alla kommande händelser. Använder du en mobil så tryck på de tre prickarna uppe till höger för att komma till kalendern.

Undrar ni något är ni välkomna att kontakta expeditionen på tel. 033-22 57 50, mellan klockan 10.00-12.00 eller e-post: sandhult-bredareds.forsamling@svenskakyrkan.se
Välkommen!

Vad vill du göra som konfirmand?

I höst har du som är född 2010 eller tidigare chans att vara konfirmand!

Välkommen i påsk!

Här hittar du våra gudstjänster och aktiviteter under Stilla veckan och påskhelgen. Längre ner på sidan kan du också läsa mer om påskens alla dagar och där finns också en film som presenterar påsken för barn.

Musikgudstjänst med Disneytema för hela familjen

Sandareds kyrka söndag den 14 april kl 17.00

Här kan du läsa Kyrktuppen.

Kyrktuppen är Sandhult-Bredareds församlingsblad och ges ut fyra gånger om året.

Din kyrka - i livets alla skeden

En film om Sandhult-Bredareds församling

Be en bön. Låt hoppet växa.

Till bönewebben

20 anledningar att vara med i Svenska kyrkan

Tillsammans gör vi mycket möjligt!

Så behandlar vi personuppgifter

Vi vill vårda det förtroende som du som medlem (eller anställd, förtroendevald och ideell medarbetare) ger oss, genom att hantera dina personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt.