Foto: Josefin Casteryd

Öppen förskola

Fri lek, sångstund och enklare fika för barn och föräldrar. Måndag och fredag kl 10.00-12.00 i Härlanda församlingshem.

Möjlighet till lek och sång och en plats att träffa andra barn och föräldrar. Obs! platserna är begränsade till lokalerna. Välkommen!

Härlanda församlingshem, Barnlokalen
Måndag och fredag kl 10.00-12.00

Fler tips:

En baby på mage får massage på ryggen.

Spädbarnsmassage

Den 14 maj startar två kurser på tisdagar i spädbarnsmassage i Härlanda församling- för dig med bebis 3-5 månader.

Barn upplever musik och rytmik med trumma, ägg, såpbubblor med mera.

Rytmik i Härlanda

Grupper för de yngsta i Härlanda församling. Platserna till våren 2024 är fyllda. Platserna hösten 2024 släpps torsdag 13 juni kl 12.00.

Texten Små & Stora och illustrationer av människor.

Små & Stora i Härlanda

Alla åldrar är varmt välkommen att fira mässa tillsammans i Härlanda kyrka varje söndag kl 11. Håll utkik i kalendern när nästa tillfälle blir.

En pappa bär på två barn, ett äldre barn går framför.

ABC Föräldraträffar

Vill du få inspiration och stöd i ditt föräldraskap? Härlanda församling samarbetar med Socialförvaltningen Centrum i föräldraträffar där du får ta del av aktuell forskning och samtala och dela erfarenheter.