Foto: Kenny Johansson

Mötesplatsen

En öppen mötesplats där vi umgås under enkla former. Tillsammans skapar vi en meningsfull tillvaro där vi kan dela och växa. Vi bjuder på fika och har andakt. Välkommen - du är efterlängtad.

Varmt välkommen hälsar dig ledarna Jenny och Anna-Stina.
Hit är även du som längtar efter att göra gott för andra välkommen. Vill du vara med och hjälpa till med fikat eller bara sitta ner och prata med någon som känner sig ensam, tveka inte att komma. Extra välkommen till dig som är ny.
Vid frågor kontakta Anna-Stina Lind, diakon 0920-264853

Vi erbjuder samtal under tystnadsplikt med diakon Anna-Stina, om det som möter oss i livet. Vi uppmuntrar det ideella arbetet genom att ta tillvara på människors olika resurser.

Välkommen till Mötesplatsen!

Varje tisdag och torsdag mellan kl. 9-11 är du välkommen in till oss på Mötesplatsen. Det finns alltid nybryggt kaffe och smörgås eller annat fika.

Jenny Tervonen

Foto: Kenny Johansson

På Mötesplasten i Örnäset möts du oftast av Jenny som arbetar i Luleå domkyrkoförsamling som ideell medarbetare.

Diakoni i centrum

En öppen verksamhet, på Nygatan 12 i Luleå, där vi välkomnar människor oavsett tro eller nationalitet. Här finns diakoner, som kan ge dig stöd, råd och hjälp i livets olika utsatta livssituationer.