Några personer sitter runt ett bord och fikar.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Caféer, luncher, mötesplatser

Mötesplatsen

En öppen mötesplats där vi umgås under enkla former. Tillsammans skapar vi en meningsfull tillvaro där vi kan dela och växa. Vi bjuder på fika och har andakt. Välkommen - du är efterlängtad.

Kyrköppet med bönegemenskap

Genom att öppna upp kyrkan vill vi skapa en mötesplats för människor att finna lugn och styrka i en annars hektisk vardag. Kyrkan är en plats där du kan sätta dig ner och reflektera, lämna vardagens stress och oro bakom dig och fokusera på det som är viktigast.

Diakoni i centrum

En öppen verksamhet, på Nygatan 12 i Luleå, där vi välkomnar människor oavsett tro eller nationalitet. Här finns diakoner, som kan ge dig stöd, råd och hjälp i livets olika utsatta livssituationer.

Onsdagscafé i Örnäsgården

En onsdag i månaden har vi Onsdagscafé i Örnäsgården kl. 13-15. Vi bjuder på kaffe med dopp. Varmt välkommen!