Foto: Kristin Lidell /Ikon

Se människan-scenen 2021

Här publiceras alla samtal från Se människan 2021 från den 26:e till 29:e oktober, med en bokmässe-dag i taget. Alla samtal kommer sedan att finnas på Youtube och som podcast och går att se och lyssna på i efterhand. Inspelningar från tidigare år hittar du i vårt arkiv.

Logotyp för Se människan-podcasten

Poddsändningar från Se människan 2021

Här finns länkar till författarsamtalen från Se människan under Bokmässan 2021. Du hittar också alla samtalen där poddar finns, till exempel i en podcast-app.

Scenprogram Se människan 2021

Här hittar du information om det fullmatade programmet på Se människan-scenen 2021. Vill du följa Bokmässan direkt går du in och köper biljett på Bokmässan Play. Där kan du också ta del av författarsamtalen på Se människan-scenen. Dagarna inleds med en morgonmeditation. Från den 26:e oktober kommer alla samtalen från Se människan-scenen att finnas här på svenskakyrkan.se/bokmässan.

Se människan och Bokmässan tidigare år

Här kan du hitta material från tidigare års upplagor av Se människan och Svenska kyrkans närvaro på Bokmässan.