Foto: Johanna Herbst

Kvalitetsmässan i Göteborg

Europas ledande konferens och fackmässa om verksamhets- och samhällsutveckling som äger rum på Svenska Mässan vartannat år. Nästa mässa blir 11 - 13 november 2025. Svenska kyrkan Göteborgs stift är en partner till mässan.

Biskop Susanne Rappmann sitter i juryn för GötaPriset. Här kommer Svenska kyrkans program att presenteras allteftersom programpunkterna blir klara.

Entrébiljetter kommer att delas ut till de som är intresserade.

Kvalitetsmässans webbsida.

Svenska kyrkan på Kvalitetsmässan i november 2023

Kvalitetsmässan program 2023

Svenska kyrkans program under Kvalitetsmässan

Svenska kyrkan medverkar i en mängd olika programpunkter under Kvalitetsmässan – Europas ledande konferens- och fackmässa om verksamhets- och samhällsutveckling. Göteborgs stifts biskop Susanne Rappmann, Annie Lööf, Centerpartiets före detta partiledare och biskop emerita Antje jackelén är några av alla de som deltar i våra programpunkter. Utöver programpunkterna har vi också en monter tillsammans med Bräcke Diakoni. 21-23 nov 2023, Svenska mässan Göteborg.

Gratis inträde till Kvalitetsmässan 21-23 november 2023 på Svenska Mässan

För andra gången medverkar Svenska kyrkan på Kvalitetsmässan. Vi erbjuder flera seminarier om bland annat socialt arbete och demokrati. Utnyttja möjligheten att besöka mässan gratis.

Götapriset - sista anmälningsdag var 28 februari 2023

Utmärkelsen som uppmärksammar och belönar utvecklingsprojekt i offentligt finansierade verksamheter. Götapriset delas ut på Kvalitetsmässan i Göteborg 21-23 november 2023.

Svenska kyrkan på Kvalitetsmässan i maj 2022

Många konferensprogram

Svenska kyrkan är medarrangör till Kvalitetsmässans konferensprogram 2 - 4 maj 2022. Här kan ni läsa om dem och se vilka tider de äger rum.

Medverkan på Kvalitetsmässans scener

Svenska kyrkan deltar på Scenen Vård och Hälsa samt i TV-studion. Programmen ingår i entrébiljetten till mässan och program samt tider finns här.