Barn, ungdom, familj i Susedalen

Våra grupper för alla barn, ungdomar och föräldrar!

Barn och ungdomsgrupper i Susedalens församling

Vårterminen startar vecka 3 med uppehåll för sport- och påsklov vecka 8 och 14 samt studiedagen den 18 mars. Terminsavslutning vecka 18.

Sista veckan för öppen förskola är vecka 19 den 6 maj.

Det är gratis att vara med i alla våra grupper. Vi bjuder på mellanmål till alla grupper efter skolan.

Under terminerna firas familjegudstjänster där alla grupper bidrar på något sätt.

Formulär för att anmäla sig till våra grupper hittar du längre ner på denna sida.

Undrar du något är du varmt välkommen att höra av dig.

Se och möta varje barn

Hjärta Foto: Pixabay

För oss är det viktigt att se och möta varje barn för den unika person barnet är. I våra barngrupper har vi begränsat antal platser –just för att vi vill kunna se och möta varje barn på det sätt som just det barnet behöver! Detta gör att vi ibland kan ha fullt i någon grupp, men hör av dig om ditt barn vill vara med, är det fullt just nu ställer vi er på kö!

Varmt välkommen!

Öppen förskola i Slöinge

För barn 0-5 år med vuxen! Måndagar kl. 9.30-11.00 i Slöinge församlingshem. Ingen öppen förskola 19/2, 18/3 & 1/4.

Miniorer i Slöinge

Barngrupp för barn åk F-2. Nu kan du välja om du vill gå på tisdagar eller torsdag.

Juniorer i Slöinge

Barngrupp för dig i åk 3-4.

Credo i Slöinge

Barngrupp för dig i åk 5-6.

After school i Slöinge

För alla i åk 6-9.

Kyrkis i Asige

För barn 4-5 år

Barntimmar i Årstad

För barn 4-5 år.

Miniorer på Söderskolan

En fritidsverksamhet för barn i F-klass - åk 3 Onsdagar 13.30-15.30, start onsdagen den 14 februari.

Barnkör i Susedalen

I Susedalens församling finns en barnkör för årskurs 1-6. Kören övar i Slöinge församlingshem

Musikensemble i Slöinge

Tycker du om att spela något instrument eller vill lära dig? Se hit!

Pianoundervisning i Slöinge

Vill du ta lektioner i piano?

Konfirmander, killar, kors, träd

Konfirmation i Susedalen

Att konfirmera sig är att ge sig själv chansen att fundera lite extra på det viktigaste som finns – du själv!