Torups kyrka

Torups församling

I Torups församling finns kyrkorna i Torup, Drängsered och Kinnared samt kapellet i Rydöbruk.

Välkommen till oss!

Gemensam reception (telefontid) för Torup, Gunnarp, Fagered/Ullared m.fl.:
0346-372 00, måndag-fredag kl. 9-16.

Expeditionen är bemannad på oregelbundna tider - ring 0346-372 00 (måndag-fredag kl. 09-16) så bokar vi en tid.

Om ingen svarar - försök nå en medarbetare direkt Kontakta oss i Torup.

Barn, ungdom & familj i Torup

Här hittar du våra grupper för barn och familj. Varmt välkommen, här finns gemenskap för alla!

Konfirmation i Torup

Att konfirmera sig är att ge sig själv chansen att fundera lite extra på det viktigaste som finns – du själv!

Gudstjänster på Sjölunda

Fredagar jämna veckor kl. 10.00.

Ungdomar, cyklar, konfirmander

Konfirmera dig 2023/2024

Här kan du välja var och hur du vill konfirmera dig. Gäller för läsåret 2023/2024 - med konfirmation 2024.

Soppa, mat, servering

Mötesplatsen i Kinnared

Vi träffas i Kinnareds församlingshem. Tisdagar ojämn vecka kl. 14.30-17.30. Vi startar 29 augusti.

Vuxen i Torup

Här finns många möjligheter till kristen gemenskap och samtal om både glädje och sorg - kort sagt det mesta som ingår i livet.

Kyrkokören, Torup, kyrka

Musik i Torup

Här hittar du allt från körer, konserter och annat roligt som händer med musik i Torup!