Foto: Magnus Aronsson, Ikon

Barn, ungdom, familj

Här finner du mängder av verksamheter för barn, ungdom och familjer! Alla aktiviteter sker i församlingarna.

Falkenbergs pastorat har ett rikt och brett urval av aktiviteter för både barn, ungdom och familjer. Här hittar du länkar till varje församlings sidor.

Leksaker från Disney Pixars film Leksaker/Toy Story

Barn och familj i Falkenberg & Skrea

Välkommen till våra olika grupper där vi skapar, sjunger och upplever med våra sinnen. Vi utbyter tankar och lär oss mer om Gud och livet.

Barn, ungdom, familj i Susedalen

Våra grupper för alla barn, ungdomar och föräldrar!

Barn, ungdom & familj i Torup

Här hittar du våra grupper för barn och familj. Varmt välkommen, här finns gemenskap för alla!

Barn, ungdom, familj i Vessige Okome

I Vessige och Okome församlingar finns det grupper för både småbarn, skolbarn och föräldrar!

En bebis på golvet tittar på ett gosedjur som föreställer ett får.

Barn & familj i Vinberg-Ljungby

I församlingen har vi ett stort arbete med barn, unga och familjer.

Konfirmation

Ta chansen! Falkenbergs pastorat erbjuder en mängd olika alternativ på konfirmationsläsning.

Ungdomsgrupper

En gemenskap där det är tillåtet att vara sig själv. Vi strävar alltid efter att inte värdera varandra.