Boka bröllop online

För att underlätta för er som vill gifta er erbjuder nu vi möjligheten att boka tid för vigsel på webben.

Boka bröllop

• Välj kyrka och/eller datum och få upp lediga tider i kalendern. Hittar du ingen tid som passar eller undrar över något? Kontakta oss på 031-7319000 ellertorslanda-bjorlanda@svenskakyrkan.se
  • Det finns även möjlighet att hyra lokal för bröllopsfesten. Om ledig lokal finns syns det i respektive bröllopstid i kalendern. Kostnad för lokalhyra är 3000 sek, observara att detta är en kostnad som bara tillkommer om man bokar lokal för bröllopsfest.
  • Med reservation för eventuella ändringar vad gäller bemanningen (präst och musiker).
  • Observera att er bokning är preliminär tills ni har fått en bekräftelse via e-post från församlingens expedition.