Kontakta oss

För samtal och själavård kontaktar du vår samtalsmottagning. När det gäller bokningar av dop, vigsel, begravningar och andra ärenden kontakta församlingsexpeditionen.

Kyrkans samtalsmottagning 731 91 00

De flesta av oss hamnar någon gång i ett läge där livet känns svårt eller övermäktigt. Att få prata om det kan göra stor skillnad. Klicka för att läsa mer.

Boka dop online

För att underlätta för er som vill boka dop erbjuder vi möjligheten att boka tid för dop på webben.

Boka bröllop online

För att underlätta för er som vill gifta er erbjuder nu vi möjligheten att boka tid för vigsel på webben.

Boka dop online

Boka bröllop online

Församlingsexpeditionen

031-731 90 00