Barn, ungdom och undervisning i Eksjö

I våra verksamheter vill vi se varje människa, ge dem insikten om att de är gränslöst älskade och bekräfta det som gör dem unika. Sedd Älskad Bekräftad. Varje individ är unik, men vi har samma behov.

Följ oss på instagram!

@svenskakyrkaneksjobarnofamilj

Grupper för små barn med sina föräldrar och anhöriga

Våren 2024 börjar alla grupper i Eksjö vecka 3.

Söndagsskola

Datum för vårens söndagsskola är 11/2, 18/2, 3/3, 17/3, 31/3, 14/4, 28/4, 12/5.

Babysång - Eksjö

För föräldrar med barn som är 0-14 månader. Nu kan du anmäla dig och ditt barn till höstens grupper.

Klapp och Klang

För föräldrar med barn som är 0 - 6 år. Här kan du anmäla ditt barn till höstens Klapp och Klang.

Öppen förskola

för småbarnsföräldrar med barn 0-6 år, drop in. Vi leker, fikar, pratar och sjunger tillsammans. Här behövs ingen föranmälan, ni är välkomna när ni har tid och lust.

Grupper för barn och ungdomar

Våren 2024 börjar alla grupper i Eksjö vecka 3.

Miniorer & Team Joy

Nu har grupperna som tidigare hette Miniorerna, Mini Team Joy och Team Joy blivit en grupp. Vi ses onsdagar 16:30- 18:00 i Kyrkbacksgården.

Pyssel och prat

Pyssel och prat är för barn 9-10 år som vill vara med i en lugn grupp med mycket pyssel och samtal. Nu är höstens anmälan öppen.

After School

Drop-in fika efter skolan med möjlighet till pingis, pyssel, utflykter m.m för dig som går i årskurs 4-5.

Pax

Pax är gruppen för dig som går i årskurs 6. Vi umgås, fikar, spelar spel och har kul. Välkommen med du också!

Accept

Gruppen är till för dig som går i årskurs 7 och uppåt. Kom som du är och häng med kompisar och ledarna. Välkommen du också!