Barn, familj och ungdom

Pyssel, musik och lek, körsång och mys. Här hittar du våra grupper och aktiviteter för barn och unga på olika orter. Till en del behövs anmälan, till andra är det bara att dyka upp. Varmt välkommen in i gemenskapen du också.

Eksjö

Söndagskola, Babysång, Öppen förskola, Klapp och Klang, Mini Team Joy, Team Joy, Ungdomskören, Miniorerna och After school. Välkommen att vara med i våra grupper för barn och ungdom!

Hässleby-Ingatorp

After school/barnkör, Musiklekis, Tonårshäng i Kyrkans hus Mariannelund, Konfirmation. Välkommen att vara med i våra grupper för barn och ungdom!

Höreda-Hult

Måndax i Höreda, POPCORN och Torsdax i Hult. Vårterminen 2024 börjar v 3.

Några ungdomar sitter på golvet och målar på ett långt papper.

Norra Solberga-Flisby

Stor&Liten, Smått&Gott, MixMax, AFTER SCHOOL-kören, OYAK. Välkommen att vara med i våra grupper för barn och Ungdom!

Dop i Södra Vedbo pastorat

Alla kan döpas oavsett ålder. Det vill vi gärna fira tillsammans med er - välkommen till dop!

Nätvandrarchatten

Nätvandrarchatten är till för dig som är 12-25 år. Du är välkommen att prata om det som känns svårt och jobbigt för dig, eller bara småprata med en trygg vuxen. De som chattar är personer som jobbar i Svenska kyrkan. Alla har tystnadsplikt och du är helt anonym.