Nynna, sjunga, gunga, 4 m-2 år

Torsdag 10.30-12.30 för barn ca 0-1 år. Onsdag 14.00-16.00 för barn ca 1-2 år. Vallda församlingshem.

Sång och rytmik för de allra yngsta med förälder. Rytmikstunden är 30 minuter sedan fikar och umgås vi i öppna förskolans lokaler.

Anmälan obligatorisk. 250 kr per termin.

Intresseanmälan

Vi reserverar oss för att gruppen kan bli full. De som redan går denna termin har förtur till nästa, likaså församlingsbor.

Våra verksamheter

Vårterminen startar vecka 3 för de flesta verksamheterna. Vi har sportlov v.7. Kolla kalendariet en bit ner på förstasidan för aktuell info! ❤️

Extern integritetspolicy

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med, samt följer de lagar och regler som finns för att skydda din integritet.