Foto: Johannes Frandsen IKON

Barn- och ungdomskörer

Låt barnen sjunga! I Sankt Pauli församling finns kör för både barn och unga från ca 4 till 25 år.

Kör-Lek

För barn 4-ca 6 år
Vi sjunger, dansar och leker med musik. Ibland tar vi fram rytminstrument och blir en orkester. Vi deltar i familjegudstjänster i kyrkan ca tre gånger per termin.
Drop in från kl 15.30.
Onsdagar kl 16.00-16.35 i Sankt Pauligården.
Ingång: Tillflykten.

Miniorkören har ett begränsat antal platser. Kontakta församlingen om du är intresserad av att börja. Förtur ges för de barn som är inskrivna i Kör-Lek.
Intresseanmälan görs i formuläret nedan.

Miniorkör

För barn ca 7 – ca 10 år
Miniorkören övar onsdagar 17.00-17.45 i Sankt Pauligården.
En kör för dig som gillar att sjunga och röra dig till musik. Du får träffa andra sångsugna barn och lära dig nya sånger. Vi sjunger dessutom i gudstjänsten ca tre gånger per termin.

Intresseanmälan görs i formuläret nedan.

Sankt Pauli ungdomskör

Upp till 25-årsåldern
Kören erbjuder sång och trevlig gemenskap för killar och tjejer upp till 25-årsåldern. Ledare: Inese P Johansson
Ojämna fredagar kl. 17.00 - 18.00 (innan Tonår)

Jag vill anmäla mitt barn till barnkörerna i Sankt Pauli!

Jag anmäler mitt barn till följande köraktivitet.

ONSDAX

Kom och häng efter förskolan tillsammans med ditt barn! För barn upp till 4 år. Onsdagar 15.30-17.00 i Sankt Pauligården.

Körer för vuxna

Sankt Pauli kyrkokör, kören VOiCES och Sankt Pauli vokalensemble är körer för vuxna. Välkommen med!

Musik i Sankt Pauli

”… tala till varandra med psalmer och hymner och andlig sång. Sjung och spela för Herren av hela ert hjärta…” I Sankt Pauli församling finns ett rikt musikliv med musikgudstjänster och lunchmusik.

Solljus reflekteras i en kyrkorgels pipor.

Musik i Göteborg

Nu är det enklare för dig att hitta din nästa musikupplevelse. Kyrkorna i Göteborg har en gemensam kalender med konserter och musikevenemang nära dig.