Skolavslutning i S.t Matteus kyrka - bokning

Välkomna att ha er skolavslutning i kyrkan. Läs mer om hur det går till och gör en bokningsförfrågan direkt här på nätet.

Vad roligt att ni vill fira er skolavslutning hos oss!

Nedan finns två olika sätt att boka skolavslutningar.
Det ena innebär att ni hyr våra lokaler. Hyran ligger på 5000 kr/skolavslutning. Ni har då fri tillgång till lokalerna under den tiden ni hyr den. En vaktmästare som har hand om ljud och ljus kommer att finnas närvarande. Ni tillhandahåller själva eventuell musiker.

Det andra alternativet innebär att ni kommer som gäster och en präst håller i själva stunden. När en präst håller i stunden förekommer förkunnelse, bön och välsignelse. En musiker kan spela psalmer ur psalmboken.

Vi vill på detta sätt göra det möjligt för er att ha era skolavslutningar hos oss på det sätt ni önskar.

Hör gärna av er om ni har minsta fundering.

Väl mött!

S:t Matteus församling

Bokningsförfrågan gällande skolavslutningar i S:t Matteus kyrka och Mikaelskapellet: