Ett utomhusdop. En präst håller barnet över en dopfunt. Föräldrarna står i bakgrunden med ytterkläder.
Foto: Jesper Wahlström /Ikon

Boka dop

Om du vill boka dop kan du antingen boka här på webben, besöka oss, ringa eller mejla vår församlingsexpedition.

Välkommen att boka en tid för dop direkt här på webben!
När bokningen skickats till oss, gör vi en avstämning innan vi skickar ut en definitiv bekräftelse.

Det finns möjlighet att låna gratis dopklänning och lokaler för dopkalas. Glöm inte att ange vilken dopklänning eller lokal du vill låna i rutan ”Övriga önskemål”. Vi hör av oss och meddelar om den önskade lokalen är ledig.

Det går att boka tid för dop senast 14 dagar innan doptillfället.

Hittar ni ingen tid som passar så kontakta församlingsexpeditionen.

Vid frågor kontakta församlingsexpeditionen, tel. 0920 - 26 48 60 eller mejla  luleadomkyrko.bokning@svenskakyrkan.se

Alla personuppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagar. Du kan läsa mer om hur, varför, hur länge och dina rättigheter via denna länk.

Kontakt: Församlingsexpeditionen

Luleå domkyrkoförsamlings expedition