Pyssel

4-5-årsgrupp

Barn är väldigt kloka och nyfikna. tillsammans med andra barn får de undersöka livet och bibelns berättelser på sina egna villkor.

Har du ett barn som är 4 eller 5 år? Eller som fyller 4 år i höst?

4-5-årsgruppen består av upp till 12 barn som träffas på fredagar 9:00-12:00 i Sollyckans kyrka. Vi pysslar, leker, sjunger och får höra om Jesus i bibelns berättelser. Om det är fint väder går vi ut ibland.

Gruppen träffas under ett läsår och lär känna varandra under året. Föräldrar lämnar och hämtar barnen men behöver inte vara med under tiden.

Så här ser en förmiddag ut!

9:00  Samling
9:30  Fri lek/pyssla/måla
10:30 Fruktstund
11:00 Fri lek
11.40 En gemensam aktivitet
12:00 Slut

Anmälan, se nedan

För mer information och ansvarig

Marie Andersson

Varbergs församling

Församlingsassistent

Mer om Marie Andersson

...i Sollyckans kyrka. Marie har bland annat hand om barngrupperna VuxenBarn, 4-5 års gruppen och Korsdraget.

Anmälan till 4-5-årsgrupp

Vi behandlar personuppgifterna i enlighet med dataskyddsförordningen. Det gör att vi inte kan hantera personuppgifter om minderårig utan vårdnadshavares godkännande. Därför uppmanas du inte att uppge namnet på barnet här. När gruppen startar kommer vi att gå vidare med godkännande av behandling av personuppgifter.

Barn och familj

Vuxen-Barn, Church Friday, korsdraget och mycket mer finns för barn och familjer i Varbergs församling. Eller kanske en kör är det som passar bäst.

Lekande barn

VuxenBarn

Vi öppnar upp för barn och vuxna som får komma hit och träffas. Leka med andra barn och andra leksaker. Du får träffa andra vuxna som befinner sig i en situation kan vara ganska lik din.

Pyssel

Korsdraget

För barn 6-8 år. Tisdagar 16:15-17:30 i Sollyckans kyrka.