Minnesstund

Kontakta Församlingsexpeditionen för att hyra någon av våra församlingssalar i anslutning till begravningsceremonin. Catering kan bokas via Bönorna.

Församlingsexpeditionen

Har du frågor som gäller kyrkotillhörighet eller in- och utträde ur Svenska kyrkan? Behöver du hjälp med att boka tid för dop, vigsel, välsignelse eller begravning? Vill du låna en dopklänning eller hyra en lokal för dopkaffe? Då är du välkommen att kontakta Församlingsexpeditionen! Vi sitter i Bollmoradalens kyrka.

Adress: Kyrkogränd 14, 135 43 Tyresö
E-post: tyreso.forsamlingsexp@svenskakyrkan.se
Telefon: 08-410 937 20

Öppettider: Mån, tis, tors och fre 10.00-12.00 & 13.00-15.00. Onsdag 13.00-15.00
Helgdagar och midsommarafton är församlingsexpeditionen stängd.

Bönorna

I Bollmoradalens kyrka finns Café Himlagott. Där kan du äta lunch eller dricka en kopp kaffe. Du kan också boka catering av Bönorna.

Hyr lokal

Vi har lokalen för dina behov - dopkaffe, minnesstund, en konsert eller ett årsmöte i bostadsrättsföreningen.