Utlandskyrkans lilla bönbok med tygpåse och trähjärta
Foto: Gustaf Hellsing

Ny bönbok från utlandskyrkan

Nu är den här, utlandskyrkans lilla bönbok, med böner för livets olika tillfällen. Boken kan beställas i vår webbshop.

Utlandskyrkans bönbok innehåller böner för livets olika tillfällen, så som exempelvis bön på morgonen, på kvällen, inför en resa, vid oro, sorg eller glädje. Bönerna är skrivna av medarbetare i utlandskyrkans verksamhet. Förordet, samt några av bönerna, är skrivna av Thomas Pettersson, biskop i Visby stift. Illustrationerna är gjorda av Susanne Engman. Bönboken har måtten 11x15 cm.

Presentkit: Tygpåse med bönbok och trähjärta

Du kan beställa ett presentkit. Det är en tygpåse med bönboken inuti samt ett trähjärta från Betlehem, i olivträ. Kitet kostar 165 kronor.

Utlandskyrkans bönbok
Foto: Gustaf Hellsing

Beställ tygpåsen med bönbok och hjärta

Bönbok separat

Du kan också beställa bönboken separat, utan påse och hjärta. Den kostar då 89 kronor.

Beställ bönboken