Lekande barn
Foto: Magnus Aronson/IKON

Barn- och ungdomskassan

Nederluleå församling vill att barn och unga är i fokus. Församlingen har en kassa som ska förstärka arbetet med barn och ungdomar.

Barn och ungdomar är vår framtid och vi behöver stötta dem på alla sätt både som grupp och individer. Barn och ungas plats i församlingen behöver både förstärkas och synliggöras. Avsikten är att barn och ungdomar i våra grupper, i våra körer och i våra gudstjänster får medel och utrymme till att växa som människor och växa i kristen tro. Din gåva är viktig och din förbön är viktig. Vi hoppas att du vill vara med och bidra till en levande församling där alla har en plats.

Vill du hjälpa oss att hjälpa?

Vill du lämna ett bidrag till Barn- och ungdomskassan i Nederluleå församling? Då kan du swisha valfri summa till detta nummer: 123 464 19 16.
Skriv ”Gåva till Barn- och ungdomskassan” i meddelandefältet.