Kvistofta församling

Välkommen precis som du är, var i livet du än befinner dig.

Konsert Händels Messias

Söndagen den 17 mars klockan 17.00 i Kvistofta kyrka.

Lediga tjänster

Här hittar du våra lediga tjänster.

Påsken i Kvistofta församling

Här hittar du tider och datum för våra påskens gudstjänster och musikevenemang.

Dags att söka bidrag ur Lunds stifts beviljade medel 2024

- få hjälp att ladda ner och söka Lunds stifts beviljade medel

Församlingsafton - Minns du sången?

Tisdagen den 2/4 kl. 18.30 i Bårslövs församlingsgård

Föräldraboost

Vid några träffar under våren kan du som förälder prata med andra föräldrar och Björn Skoglund, psykolog, om det mesta som är svårt kring föräldrarollen.

Kyrkskjuts

Har du svårt för att ta dig till gudstjänsten?

Stöd och hjälp

När som helst i livet kan man behöva någon att prata med.  Det kan handla om vad som helst - kanske går du igenom en kris, eller har varit med om en allvarlig händelse, eller kanske bara behöver någon att prata med i vardagen.

Barn & ungdom

"Gå därför ut och gör alla folk till lärjungar: döp dem i Faderns och Sonens och den Heliga Andens namn och lär dem att hålla alla bud jag har gett er. Och jag är med er alla dagar till tidens slut" Matteus 28: 19- 20

Barn- och ungdomskörer

Sjung i kör – vi har många körer för olika åldrar.

Se alla helgens gudstjänster och mässor i kalendern.

Dela lika och rädda liv

Var tionde människa i världen saknar sitt dagliga bröd trots att det finns tillräckligt med resurser för att alla ska kunna äta sig mätta. Du kan vara med och förändra det.

Läs mer och ge en gåva
Två personer håller upp regnbågsflaggan mot himlen.

Hbtq i Svenska kyrkan

Svenska kyrkan ska vara en inkluderande kyrka, där hbtq-personer ska känna sig trygga och välkomna. Därför jobbar vi aktivt mot diskriminering och för inkludering.

Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.

Diakoni - omsorg om medmänniskan

Diakoni handlar om att se sin medmänniska, inte minst då livet känns svårt, något som vi alla kan känna i perioder i livet vare sig vi är unga, mitt i livet eller äldre.

Månadsblad

I vilken kyrka är det gudstjänst nästa helg och vad är det för stora händelser i Kvistofta församling denna månad?

Kyrkmagasinet

Läs om vad som händer i Kvistofta församling.