Vuxna och volontärer

Vi tror att varje människa kan växa och utvecklas tillsammans med Gud.

I vår församling erbjuder vi olika verksamheter, som passar olika människor. Vi vill vara öppna för alla, oavsett var man befinner sig på livets eller trons väg. Tillsammans kan vi växa i tro, hopp och kärlek!

Vuxenkörer

Det finns vuxenkörer för alla typer av sångare. Har du sjungit länge eller alltid längtat efter att börja? Att sjunga i kör handlar, givetvis, om att sjunga men också om gemenskap, och känslan av att utvecklas och lära tillsammans med andra. Klicka på körens namn och läs mer.

Mötesplatser

I Kvistofta församling finns många utrymmen och former där du får tillfälle att träffa, lära och utvecklas tillsammans med andra.

Volontär

Berika ditt liv!

Stöd och hjälp

När som helst i livet kan man behöva någon att prata med.  Det kan handla om vad som helst - kanske går du igenom en kris, eller har varit med om en allvarlig händelse, eller kanske bara behöver någon att prata med i vardagen.