Barn & ungdom

"Gå därför ut och gör alla folk till lärjungar: döp dem i Faderns och Sonens och den Heliga Andens namn och lär dem att hålla alla bud jag har gett er. Och jag är med er alla dagar till tidens slut" Matteus 28: 19- 20

0-5 år

Här hittar du information om våra Småbarnscaféer, och Fem gånger fem - kyrkskola.

6-11 år

Här hittar du våra grupper för barn i åldrarna 6-11 år.

Barn- och ungdomskörer

Sjung i kör – vi har många körer för olika åldrar.

Konfirmation

Du är inte ensam om att fundera över livet. Konfirmation handlar bland annat om att diskutera små och stora frågor tillsammans med andra. Är du nyfiken både på dig själv och din omgivning? Välkommen att bli konfirmand!

XP-ungdom

Mötesplatsen för unga i Kvistofta församling. Våra träffar är varannan onsdag (se kalendern på hemsidan eller i appen Kyrkguiden) i Rydebäck församlingshem. Här finns plats för alla som har konfirmerats.

Skolsamarbete

Kom och upptäck kyrkans värld!