Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Sommarskoj

Sommarskoj är dagar fyllda med precis vad det låter som - sommarskoj! Lek, skapande och allmänt kul. Dessutom en mysig utflykt. Anmäl ditt barn senast 24 maj. Begränsat antal platser.

Sommarskoj

Sommarskoj är dagar fyllda med precis som det låter sommarskoj. Vi kommer leka, pyssla, dela enkla andakter, åka på utflykt och förhoppningsvis lära känna nya kompisar. Observera att det är olika åldersgrupper för de olika veckorna.

För dig som gått ut förskoleklass - åk 1

* V. 25     18-20 juni          Kl. 9:00-15:00

För dig som gått ut åk 2 - 3

* V. 26     25-27 juni          Kl. 9:00-15:00

Vi lär känna varandra med hjälp av lek och pyssel i församlingshemmet.

Onsdag

Vi hoppas på utflykt. Vi åker till Lustiga landet eller Tekniska kvarnen beroende på väder. Vi utgår från Kumla församlingshem.

Torsdag

Under v. 25 (förskoleklass-ål 1) blir det midsommarfirande och mera lek. Vi klär midsommarstång, dansar och fikar tillsammans med barn och föräldrar på öppna förskolan under förmiddagen. När de går hem har vi en hel eftermiddag kvar med lek.

Under v. 26 (åk 2 - 3) blir det en dag fylld av mer lek och roligt pyssel.

Kostar det något?

Dagarna är kostnadsfria och vi bjuder på lunch och mellanmål.

Hur anmäler jag mitt barn?

Årets sommarskoj kommer att ha ett begränsat antal platser och därför gäller först till kvarn vid anmälan. Fyll i formuläret längre ner på sidan. Välj rätt vecka beroende på vilken ålder det är på ditt barn. Återkoppling sker till alla som har ansökt om en plats.

Sista anmälningsdag är 24 maj.

Vid frågor och funderingar kan du höra av dig till fritidsledare Helén Wedén Gustafson.

Anmälan till Sommarskoj 2024

Jag anmäler till Sommarskoj (en anmälan per barn):

För dig som har gått ut förskoleklass - årskurs 1

För dig som har gått ut årskurs 2 - 3

Får ditt barn vara med på bild? (Vi använder bilder för att berätta om vår verksamhet i sociala medier, på vår hemsida och i tryckt informationsmaterial)

På onsdagen åker vi på en utflykt. Tillåter du att ditt barn får åka med någon av ledarna eller annan vårdnadshavare?

I och med att du skickar in anmälan har du också godkänt att vi får spara dessa uppgifter i upp till 6 månader.