Hitta graven i Krokoms pastorat

Genom sökmotorn gravar.se kan du hitta information om en vän, släkting eller annan person som är avliden. Här finns en direktlänk till gravar.se i Krokoms pastorat.

För dig som letar information om en vän, släkting eller annan person som är avliden finns smidiga digitala lösningar. För Krokoms pastorat lämpar sig sökmotorn GRAVAR.SE bäst.

Den är även utmärkt för dig som t.ex. släktforskar då du får fram information om var den avlidne finns begravd samt information om andra släktingar inom samma gravplats.

Direkt länk till Krokoms pastorat: gravar.se/forsamling/krokoms-pastorat

Sök på ett namn eller ett gravnummer inom det församling du har valt för att komma direkt till en resultatlista eller klicka på ett kyrkogårdsnamn och dess gravar kommer att visas.

Bra sökmotor på Internet, som hjälper dig att hitta gravar och uppgifter om gravsatta på våra kyrkogårdar.