Kaffebord
Foto: IKON

Mötesplatser för daglediga

Trivselträff, Elvakaffe, Stickcafé och Mitt på dagen-träff är mötesplatser för dig som är dagledig.

Öppna samlingar runt kaffeborden för dig som vill träffa gamla och nya vänner och få dig något till livs för både kropp och själ.

Torsdagar 11:00 Elvakaffe i Aspås församlingshem (udda veckor)

Tisdagar 11:00 Trivselträff i Ås församlingsgård (jämna veckor).

Tisdagar 11:00 Stickcafé i Näldens församlingshem (jämna veckor).

Tisdagar & torsdagar 11:00–13:00  Café Hopp i Krokoms kyrka.

Torsdagar 12:00 Mitt på dagenträff i Alsen och Offerdal. Dessa träffar alterneras i Offerdals-, Alsens- och Rönnöfors församlingshem samt Trångsvikens bygdegård.

Tisdagar 11:00 Elvakaffe i Näldens församlingshem (udda veckor).

Torsdagar 13:00 Handkraft i Krokoms kyrka (udda veckor)

Tillgänglighet på telefon

I Krokoms pastorat är präster, diakoner och diakonisassistenter mer tillgängliga på telefon. Ring gärna om du vill prata med någon, du kanske är ensam eller orolig, behöver hjälp eller bara vill byta några ord med någon. Telefonnumren hittar du på hemsidan under personal.
Länk till personalen -->

Café Hopp

Är en plats för Dig! … som vill träffa andra över en kopp kaffe eller lättare lunch. Välkommen att titta in ofta eller någon gång. Krokoms kyrka tisdagar och torsdagar 11:00–13:00.