Två ungdomar jämför sina skostorlekar på ett bord.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Ungdomskväll

Vill du träffa kompisar, fika, spela spel eller bara hänga i en stor soffa? Då är Ungdomskväll något för dig. Vi träffas på torsdagar i Mälarhöjdens kyrka, under våren och hösten. Redan från kl. 17.00 är du välkommen.

Torsdagar, kl. 17.00–21.30, i Mälarhöjdens kyrka.

Hösten 2023:
Från 31 augusti till 14 december.

Våren 2024:
Från 11 januari till 30 maj. EJ: 29/2.

Vill du träffa kompisar, fika, spela spel eller bara hänga? Då är Ungdomskväll något för dig. Ungdomskväll är öppet för alla ungdomar från årskurs 8 och uppåt. Vi träffas på torsdagar i Mälarhöjdens kyrka.

Redan från kl. 17.00 kan du komma och hänga. Vi har ungdomsmässa kl. 19.00. Efter mässan fikar vi tillsammans och håller på fram till kl. 21.30. Vissa kvällar har speciella teman eller aktiviteter som vi gör efter mässan, andra blir vad vi gör dem till.

Aktuell information om ungdomskväll läggs upp kontinuerligt på Instagram @hagerstensungdom.

Ingen anmälan. Ingen avgift.

Avgiftsfritt – tack vare ditt medlemskap

Ditt medlemskap i Svenska kyrkan möjliggör att denna verksamhet kan vara avgiftsfri. Tack för att du är medlem – du är del av något större.

Läs mer om vad du bidrar till som medlem.

Hitta fler mötesplatser för ungdomar

Ungdom och konfirmation

Här hittar du allt du behöver veta om konfirmation. I Svenska kyrkan Hägersten finns konfirmation för dig i åk 8 eller 9, samt gymnasiekonfirmation. Här hittar du också andra aktiviteter, såsom ungdomskväll, efter-skolan-häng och flera körer.