Arbeta hos oss

Här hittar du lediga tjänster. Du är även välkommen att kontakta oss spontant om du är intresserad av ett volontäruppdrag eller praktik inom kyrkan.

Ledig tjänst: HR-ansvarig 50%

Nu vi söker vi en HR-ansvarig på 50% till Svenska kyrkan Hägersten. Som HR-ansvarig driver och utvecklar du arbetet över hela HR-området, såväl strategiskt som operativt. Välkommen med din ansökan.

Vill du engagera dig för lokalsamhället i Hägersten?

En man från Svenska kyrkan lämnar en matkasse till en äldre dam vid ytterdörren.

Bli volontär

Som volontär i Svenska kyrkan Hägersten bidrar du till ett viktigt arbete för barn, ungdomar och äldre. Lokalt i Hägersten. Du behövs!

Lär känna Svenska kyrkan Hägersten

En samlingsbild av olika jämlikhets-relaterade företeelser.

Vad vill vi åstadkomma?

Svenska kyrkan Hägersten vill vara en viktig del i människors liv. Med ett stort engagemang för medmänniskan och skapelsen. Här kan du läsa mer om oss.

Vi har Regnbågsnyckeln

Vi arbetar för ett inkluderande förhållningssätt där alla människor får plats.
Läs mer om Regnbågsnyckeln.