Dop, vigsel och begravning

Här hittar du allt du behöver för att boka dop, vigsel eller begravning.

Boka dop eller vigsel

En man och en kvinna i ytterkläder står utomhus. Mannen håller i en bebis.

Boka dop

Välkommen till dop! Här kan du boka dop i våra kyrkor i Hägersten. Du kan boka online eller ringa till oss. Här hittar du också hjälp och inspiration kring att planera ditt dop.

Boka vigsel

Här kan du boka vigsel i våra kyrkor i Hägersten. Du kan boka online eller ringa till oss. Här hittar du också hjälp och inspiration kring att planera din vigsel.

Passa på! Drop-in-dop

16/11 Drop-in-dop i Mälarhöjdens kyrka

Passa på! Välkommen till drop-in-dop i Mälarhöjdens kyrka, lördag 16 november från kl. 10.00 till 15.00. Kärleksfullt och enkelt. Här kan du läsa vad som är bra att känna till innan du/ni kommer.

Ett dop i en kyrka. En kvinna med sin man bakom sig, håller barnet i famnen. En manlig präst håller barnets hand.

18/5 Drop-in-dop & vigsel i Uppenbarelsekyrkan

På pingstafton lördag 18 maj, från kl. 10.00 till 16.00, är det både drop-in-dop och drop-in-vigsel i Uppenbarelsekyrkan. Välkommen till en vacker stund. Här kan du läsa vad som är bra att känna till innan du/ni kommer.

Boka begravning

Någon tänder ett av ljusen vid en kista.

Boka begravning

Här får vi minnas och gemensamt överlämna den avlidne i Guds händer. Vi får sjunga tillsammans och lyssna på musik i stillhet.