Festlig återinvigning av Sollebrunns församlingshem 28 nov kl 11.30-16.00. Bandklippning- alla barn som vill får klippa bandet, tal, mingel o visning av huset. Kaffe och tårta serveras. Ballonger till alla barn, musik i olika former. Försök till altartavla- vi målar gemensamt. Utökad fairtradebutik. Hjärtligt välkomna att fira vårt fina "nya församlingshem" med oss!
Foto: Heinz Böhm

Sollebrunns församlingshem

Vägbeskrivning till Sollebrunns församlingshem

Från Alingsås: Väg 180 mot Sollebrunn/Trollhättan (Byter till 190). I Sollebrunn svänger man vänster i det ”stora krysset” och efter knappt 200 m vänster+vänster igen. Där finns ICA:s parkering om man är bilburen. På andra sidan torget från ICA sett, snett till vänster ligger Sollebrunns församlingshem. I nästa fastighet ligger den gulmålade Pastersexpeditionen.