Verksamheter & Mötesplatser

Asarum-Ringamåla församling är en plats för gemenskap. Hos oss finns mötesplatser för alla åldrar och för många olika intressen. Här kan du läsa om vad vi erbjuder.

Öppen dörr på HJÄRTAT i Asarum

En mötesplats för alla åldrar. På tisdagar finns mellis, läxhjälp & spel. - Ingen Anmälan!

Hjärtats rytm

Sång och rörelse för barn och vuxna tillsammans. Hjärtats rymt är slut för terminen. Vi ses igen den 29 januari 😊

Meditativ Cirkeldans

Meditativ cirkeldans skapar lugn och ro inom oss, och vi dansar med enkla steg.

Trivselpromenader

Välkommen till Guds sköna natur!

Mat & prat

Hit är alla välkomna! I sin enklaste form träffas vi en onsdagskväll i soffhörnan på HJÄRTAT och pratar om det som berör oss i våra liv.

Måla livet - kvälla

Vi målar och pratar om livet tillsammans, utan prestation.

Ungdomsgrupp från klass 7 och uppåt

Vi fikar, pratar stort och smått, leker, pysslar m.m. Vi avslutar med mässa eller andakt.

Asarums församlingskår

Asarums Församlingskår tillhör Svenska kyrkan och samlas till gemenskap, engagemang och trivsel. Här kan ni se när nästa Cafékväll äger rum.

Mötesplats Ringamåla

Vi umgås tillsammans med underhållning i Ringamåla skola

Svenska kyrkan lanserar app för barn