På gång

Kolla in vad som är på gång just nu! Ni kan även hitta alla kommande gudstjänster, konserter, trivselpromenader, alla barn- och ungdomsverksamheter i vår kalender som ligger uppe i högra på sidan.

Foto: Freevector i www.vecteezy.com

Stilla veckan & Påsken

Under Stilla veckan & Påsken fylls kyrkorna av sång & musik

Dopfestival

i och runt Asarums kyrka 25 maj kl 10-14.00. En rolig dag för alla åldrar!

"Inför"

Vid tre tillfällen under våren träffas vi på Hjärtat i Asarum och läser kommande helgers bibeltexter tillsammans och läs oss mer.

Veckans gudstjänster

Välkommen att fira gudstjänst i Asarum-Ringamåla församling. Ni hittar även alla kommande gudstjänster i kalendern längst upp till höger på sidan, välkomna.

Kommande musik

Här kan ni se alla kommande konserter och gudstjänster med extra musik.

Sångare sökes till CHORUS-kören

Vi söker sångare till alla stämmor, speciellt nya altar, tenorer och basar.

PIANOBUS OCH ORGELBRUS!

Piano och orgelkurs för dej som är 7 år och uppåt.

Projektkör

Vid olika tillfällen kommer det finns möjlighet att sjunga i en tillfällig kör under en begränsad period.

Verksamheter & Mötesplatser

Asarum-Ringamåla församling är en plats för gemenskap. Hos oss finns mötesplatser för alla åldrar och för många olika intressen. Här kan du läsa om vad vi erbjuder.

För dig som är 7-12 år

En hel eftermiddag för dig som är 7-12 år i Asarum. Kom och var med på allt, eller välj det som passar dig bäst!