Villie församling

Påsken i Villie församling

Kom och fira påsk hos oss!

Påskpyssel 25 mars

Välkomna att pyssla hos oss. Vi bjuder på fika!

Babysång

Välkomna till babysång i Villie församling. Vi sjunger rogivande sånger och gör avslappnande rörelser med barnen. Efteråt fikar vi.

Barnvagnspromenad

Vi träffas på Slimminge kyrkas parkering. Vi går en promenad och sen fikar vi tillsammans i kyrkan.

Soppluncher

Välkomna in och njut av en god och varm soppa!

Stickcafé

Välkommen att handarbeta och fika tillsammans! Villie prästgård

Våra barnverksamheter

Öppen barnverksamhet, miniorer, juniorer, barnkörer och mat och prat.

Musik och kör

Vill du börja sjunga? Eller lära dig spela piano? Vi har barnkör, kyrkokör och pianoundervisning.

Vuxen

Lekmannakåren, studiecirklar, taizègudstjänster m.m.

Dags att boka barndop?

Vid bokning kontakta: villie.forsamling@svenskakyrkan.se eller ring till 0411-449 13.

Funderar ni på att gifta er?

Vi hjälper er om ni har frågor kring vigsel eller hur man bokar kyrka och präst. Kontakta oss på villie.forsamling@svenskakyrkan.se eller 0411-449 13

Begravning

En begravningsbyrå hjälper er med planering av en begravning. Ni får gärna ringa om ni har frågor på 0411-449 13.

Våra sociala medier

Vår instagram!

Följ det dagliga livet i Villie församling!

Vår facebook!

Där läggs upp bilder och information om t.ex. gudstjänster, aktiviteter och händelser i vår församling.