Foto: Svenska kyrkan Uppsala

Tidningar och läsning

Här hittar du våra tidningar som du kan bläddra i direkt på webben.

Tidningen Hopp

Tidningen Hopp kommer fyra gånger om året och vill på olika sätt spegla frågor som engagerar och känns viktiga för oss som bor i Uppsala. Här kan du läsa tidningen direkt på webben eller ladda ner den. Hopp nr 1 delas ut i Uppsala torsdag–söndag 21–24 mars 2024. Tema: Hållbar kyrka.

Församlingsbladet Kontakt

Fyra gånger om året - vår, sommar, höst och jul - kommer Danmark-Funbos församlingsblad, Kontakt, ut.

Nyhetsbrev

Håll koll på allt som händer i Uppsala. Prenumerera på nyhetsbrevet, så får du utvalda tips och det färska veckoprogrammet med e-post varje vecka.

Illustration föreställande barn som leker på olika sätt och en kvinna som bär på ett barn.

På gång i Svenska kyrkan i Uppsala

Här hittar du aktuella nyheter om gudstjänster, konserter och mycket annat som händer just nu.