Till innehållet Till undermeny
Lyssna

Tunabergs församling

Våra expedtionstider är mån, tis, tor kl 10-12 Du når oss på 0155-209590 eller tunaberg@svenskakyrkan.se Vid brådskande ärenden når du kyrkoherde Carl Ellwyn på 0155-209591 eller carl.ellwyn@svenskakyrkan.se

Kontakta oss

Öppet mån, tis och tor kl 10-12, 0155-20 95 90 Tunabergs församling, Koppartorp, 611 95 Nyköping tunaberg@svenskakyrkan.se

Om församlingen

Barn

Lek, pyssel, skratt, sång, utflykter, gemenskap, prat m m. Läs mer här:

Daglediga

Umgås i församlingshemmet

Tunabergs kyrka

Sörmlands enda träkyrka.

Kyrkogården

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Till Tunabergs kyrka är du välkommen i livets alla skeden.

Medlem i Svenskakyrkan

Varför?

Tankar inför helgen

"Du går i mörkret, men du går inte ensam. I de trasigas gemenskap får smärtan sin rätta plats. Din vandring kan vara till tröst för andra." Läs prästens tankar inför helgen på Svenska kyrkans bloggportal.

Act Svenska kyrkan

Tillsammans med andra kyrkor, organisationer och frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättvisor och agerar snabbt vid katastrofer.

Ideellt arbete i församlingen

Har du lust och möjlighet att arbeta ideellt?