Lyssna

Konfirmand 2025

Året du fyller fjorton erbjuds du att konfirmera dig i Svenska kyrkan. Att konfirmeras innebär att man bekräftar sitt dop. Är du inte döpt kan du göra det under konfirmationstiden.

Vill du träffa nya kompisar och ha kul med andra ungdomar? Vill du lära dig mer om dig själv och andra? Har du funderat på att konfirmera dig?

Vi tycker verkligen att du ska hänga på!

Vi åker på läger, upplever saker som är roliga, utmanande, annorlunda och spännande. Vi sjunger, spelar, pysslar och massa annat kul!  Du får möjlighet att prata med andra om sådant som du tycker är viktigt: Kärlek, Gud, Vänskap och Livet.

Var?

Mjällby församlingshem

Våra olika grupper

Vinterkonfirmand

Nyhet! Nu kan vi också erbjuda en vintergrupp!

Sommarkonfirmand

Vill du bli sommarkonfirmand?

Välkommen att anmäla dig genom att fylla i formuläret här nedan. Frågor? Mejla emelie.hellsten@svenskakyrkan.se

Vi ses!

Hälsningar Maria och Emelie

Kryssa i vilken grupp anmälan gäller:

När du anmäler dig till en konfirmationsgrupp kommer de personuppgifter vi bett dig att fylla i, att sparas och behandlas av Svenska kyrkan i syfte att administrera gruppen. Den rättsliga grunden för att samla in dina personuppgifter är intresseavvägning. Fotografering i gruppens verksamhet kan förekomma, kryssa i rutan nedan om vi har/inte har målsmans tillstånd till detta.