Foto: Nina Jacobsson

Lediga tjänster

Här hittar du lediga tjänster i Luleå domkyrkoförsamling.

Luleå domkyrkoförsamling är en församling i Svenska kyrkan. Vi har över 70 anställda. I vår verksamhet möter vi människor i livets olika skeden, såväl i glädje som i sorg.

Några kyrkogårdsarbetare i gula varselkläder har olika trädgårdsredskap i händerna.

Kyrkogårdschef 100 % Luleå domkyrkoförsamling

Vi tror att du är en prestigelös ledare med hjärta för begravningsverksamhet och blick för allt som växer. Detta är en fantastisk tjänst på en fantastisk plats i ett gott sammanhang där vi möter medmänniskor i livets alla skeden. Sök tjänsten senast 13 oktober 2024.

Behandling av personuppgifter

Din personliga integritet är viktig för oss och därför vill vi informera om var dina personuppgifter hämtas från, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har.

NEJ TACK TILL MEDIASÄLJARE OCH REKRYTERINGSSAJTER

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.