Baby-/barnrytmik, 0–3 år

Varje termin bjuder Kyrkans öppna förskola in till rytmikkurser i Landvetter församlingshem. Dessa riktar sig till barn från 4 månader till 3 år. Vi har både åldersanpassade grupper och syskongrupper att erbjuda.

Varje termin bjuder vi in till rytmikkurser i Landvetters församlingshem som riktar sig till barn från 4 månader till 3 år. Vi har både åldersanpassade grupper och syskongrupper att erbjuda.

Vi arbetar mestadels utifrån Nyanzen och Diana Molltuns material och tankar. Läs mer på www.nyanzen.se. Musik och rörelse är redskap som ger ditt barn stimulans och leder till motorisk, och senare även språklig utveckling. En fantastisk möjlighet för ditt barn och dig som förälder att komma varandra nära.

Välkommen med din intresseanmälan!

För föräldrar som är medlemmar i Svenska kyrkan är rytmiken kostnadsfri.
Övriga betalar 500:- för ett barn och 600:- för en hel familj.

Landvetters församlingshem

Anmälan och frågor

Nu är anmälan öppen för höstterminen 2024, med start vecka 35!

Fyll i anmälningsformuläret nedan. Begränsat antal platser, först till kvarn.

Kontakta Elin Björk om du har frågor om rytmiken.

Varmt välkommen!

GDPR

Genom att anmäla dig via vårt formulär godkänner du att Landvetter och Härryda pastorat behandlar och lagrar dina personuppgifter i enlighet med pastoratets personuppgiftspolicy. Uppgifterna lagras i max två år. Därefter raderas alla uppgifter.