Prenumerera på nyhetsbrevet

Vill du ta del av vad som är på gång i Svenska kyrkan i Kumla? Anmäl dig då till nyhetsbrevet.

Det händer mycket i Kumla pastorat för vuxna och barn och vi har ett rikt musik- och gudstjänstliv. Kumla pastorat har nöjet att erbjuda dig möjligheten att prenumerera på vårt e-nyhetsbrev. Få värdefulla tips och de senaste uppdateringarna direkt i din e-post eller i mobilen.

Nyhetsbrev

Registrera dig här

När du registrerar dig kommer du att få en bekräftelselänk till din e-post. Klicka på länken för att slutföra dig registrering. Länken kommer från kumla.pastorat@svenskakyrkan.se. Titta i din skräpkorg om du inte hittar mailet i din inbox.

Du kan närsomhelst avregistrera dig från nyhetsbrevet om du inte längre vill ha det. Men varför skulle du inte vilja det? :-)