Mötesplatser

Mest för barn

Letar ni efter barnaktiviteter i Kind? Hos oss hittar du allt från öppen förskola och tillsammanskvällar till miniorer, juniorer, och en massa annat kul.

ungdomar med skor

Mest för unga

Kompisar, ”bara vara”, drama, filmkvällar, läger… Vi har flera ungdomsgrupper i Kind, som träffas regelbundet och har kul ihop. Häng med du också!

Vuxna träffas

Mest för vuxna

Letar du efter aktiviteter för vuxna i Kind? Här hittar du allt från Café t till tillsammanskvällar.

Prästgården i Länghem

Mötesplats Prästgården

ger rum för möten mellan människor, inom människor och möjlighet att växa i tro.

Tranans café & second hand

...vill vara en trivsam mötesplats för alla, i form av second hand-butik och ett enkelt café. Bakom verksamheten står Svenska kyrkan i Kind, via Tranemo församling.

En yngling doppar en oblat i den framsträckta bägaren.

Gudstjänst

Varmt välkommen att fira gudstjänst i någon av våra kyrkor och kapell. Vår strävan är att gudstjänstlivet i församlingarna skall präglas av närhet och enkelhet. För att alla skall känna sig välkomna försöker vi att utveckla en bredd där olika gudstjänster kan möta våra olika behov.

Kyrkor i Kind

Här kan du hitta alla kyrkor i Svenska kyrkan i Kind.

Kyrkor i Kind