Foto: Magnus Aronson /Ikon

Spontanansökan

Hittar du inte någon tjänst som intresserar dig just nu? Då kan du registrera en öppen ansökan för jobb i Svenska kyrkan Jönköping.

Kom ihåg att i din ansökan ange vilka områden/typer av tjänster som intresserar dig!

När du skickat in din ansökan kommer du få ett standardmeddelande som bekräftar att vi tagit emot din ansökan.

Kom ihåg att din spontanansökan inte per automatik innebär att du blir överförd som sökande till framtida lediga tjänster.  Du måste fortfarande göra en enskild ansökan på varje specifik tjänst som du är intresserad av.

Ansök via HR-supporten

Vi använder oss av HR-supporten vid vår rekrytering. Här kan kan läsa om våra lediga tjänster samt göra din ansökan.

Behandling av personuppgifter

Så här skyddar vi dina personuppgifter om du söker en tjänst i Svenska kyrkan Jönköping.

Vid frågor, kontakta