Systrarna Husrem och Gustav Andersson är fyra unga musiker från Skaraborg. Hedda studerar klassiskt piano vid Kungliga Musikhögskolan och sjunger också, Turid studerar på Skara Skolscen och spelar bland annat gitarr och bas, och Märta satsar på sång och ska börja gymnasiet med fokus på musikal och dans. Gustav studerar klassiskt slagverk och spelar främst marimba samt övriga slagverk.