Ta del av vårt nyhetsbrev

Ta del av vår verksamhet och inbjudningar till våra gudstjänster, konserter och evenemang direkt i din inkorg, helt gratis! Du kommer motta ett e-postutskick ungefär en gång i månaden.

Här beställer du vårt nyhetsbrev »

Genom att klicka på länken ovan öppnar du ett formulär där du skriver in den e-postadress som du önskar vårt nyhetsbrev skickat till. Du kan också välja vilka ämnen du önskar läsa mer av.

En bön kring Guds och vårt ansvar

Låt oss be om styrka, beslutsamhet och viljekraft som sätter oss i stånd att göra istället för att bara be, att bli istället för att bara önska.

Barn- och familjeverksamheten

Innerstaden är full av familjer och små barn syns överallt. Vi vill vara en naturlig och prestigelös mötesplats, där barnen står i fokus och föräldrar ges en möjlighet till socialt umgänge.

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!

Musikprogram 2024

Vi bjuder på ett brett utbud av musikevenemang med hög konstnärlig kvalitet. Nedan ser ni vårt konsertutbud för våren 2024.

Ett enastående byggprojekt!

Att ta hand om våra kyrkobyggnader är viktigt. När trappan upp till S:t Johannes kyrka och underliggande gravkor visade sig vara i så dåligt skick att de måste rivas kom idén om en ny församlingssal. Läs mer »