Foto: Sven-Erik Falk

Mötesplatser

Här hittar du information om mötesplatser, verksamheter och aktiviteter.

Kyrkans dagträff

Kyrkans dagträff är en mötesplats i Götene församlingshem på måndagar med gemenskap, fika, aktiviteter, andakt och lunch.

Tisdagscafé i Hangelösa kyrka

Tisdagscafé i Hangelösa kyrka är en mötesplats med gemenskap, andakt och fika.

KOM IN

KOM IN är en öppen mötesplats i Sils församlingshem på torsdagar och i Brunnskyrkan i Lundsbrunn på fredagar.

Kyrklunch med andakt

Kyrklunch med andakt är en mötesplats med gemenskap, lunchservering och andakt som hålls på torsdagar i Pastoratsgården i Källby.

Handarbetscafé

Handarbetscafé i församlingshemmet Sil är en mötesplats fylld med gemenskap, fika och skaparglädje.

Öppet hus Götene

Öppet hus

Öppet hus är en mötesplats för små, stora, unga och äldre. Träffarna äger rum tisdagar varannan vecka i Götene församlingshem och varannan vecka i Brunnskyrkan i Lundsbrunn.

Torsdagskvällar

Torsdagskvällar i Forshem är en mötesplats för alla åldrar som arrangeras några gånger under våren och hösten i Folkets hus i Hällekis och i Forshems församlingshem.

Lundsbrunnsfredag

Lundsbrunnsfredag är en mötesplats för små, stora, unga och äldre.

Träffpunkt Annexet

Träffpunkten Annexet är en mötesplats med gemenskap, kaffe och hantverk i Annexet i Västerplana. (tidigare Annexet tygaffär)

Andliga förebilder

Kursen Andliga förebilder med Håkan Brattgård hålls en måndag i månaden i Götene församlingshem.

Bibelstudier

Bibelstudier och samtal med Håkan Brattgård arrangeras en måndag i månaden i Götene församlingshem.

Så behandlar Svenska kyrkan Götene pastorat personuppgifter